RENAULT TRUCKS C
Renault Trucks

RENAULT TRUCKS C

Stavební řada

  • NAFTA
  • BIONAFTA
  • XTL
MOTOR DTI 11 Euro VI: 380/430/460 k
DTI 13 Euro VI: 440/480/520 k
C. H. V. 18 → 32 T
C. H. S. 28 → 100 T
KABINA

DAY CAB
NIGHT & DAY CAB
SLEEPER CAB
CREW CAB

ZNAK NÁPRAV Tahač: 4x2/6x4 Podvozek: 4x2/6x2/6x2*4/6x4/8x4/8x2*6/8x4*4 Tridem
  • Item ipsum sit amet
  • Item ipsum sit amet
  • Item ipsum sit amet
  • Item ipsum sit amet

VÝHODY

  • Rentabilita
  • ROBUSTNOST
  • Komfort
  • BEZPEČNOST
  • VOZIDLO NA MÍRU

    VOZIDLO NA MÍRU

    Široká nabídka náprav odpovídá vašim požadavkům.

     

    Velké množství předpříprav přispívá
    k zjednodušení montáže různých typů nástaveb.

     

    Pomocné pohony, upevňovací konzole
    na podélnících, různé rozměry nádrží, volitelná délka zadního převisu, všechny tyto komponenty přispívají k optimalizaci vozidla jako například
    C Xload 8x4, který je nejlehčím podvozkem
    na trhu.

  • PRODUKTIVITA VE VAŠICH SLUŽBÁCH

    PRODUKTIVITA VE VAŠICH SLUŽBÁCH

    OPTIFUEL PROGRAM

    Školení řidičů a vedoucích vozových parků zaměřené na optimalizaci spotřeby paliva.

    OPTIFUEL HANDOVER

    Předání vozidla pro jeho správné používání
    od prvního kilometru.

  • OPTIMALIZOVANÁ SPOTŘEBA PALIVA

    OPTIMALIZOVANÁ SPOTŘEBA PALIVA

    AERODYNAMICKÝ DESIGN KABINY

    Kabina ve tvaru lichoběžníku s šířkou 2,3 m vpředu a 2,5 m vzadu pro lepší obtékání vzduchu.

    Ergonomická přístrojová deska určená pro práci
    v oblasti stavebnictví s ovládacími prvky umístěnými na dosah ruky.

    RŮZNÉ TYPY STŘEŠNÍCH SPOILERŮ

    Pevné, elektricky nebo ručně nastavitelné a boční otevíratelné spoilery.

  • ROBUSTNÍ VOZIDLA PRO NÁROČNÉ PROFESE

    ROBUSTNÍ VOZIDLA PRO NÁROČNÉ PROFESE

    PŘEVODOVKY NA MÍRU

    Robotizovaná převodovka Optidriver přispívá
    k lepšímu jízdnímu komfortu a nižší spotřebě paliva, je součástí standardního vybavení všech modelů.

    OPTIDRIVER XTREM

    Převodovka speciálně vyvinutá pro těžké aplikace jako přeprava materiálu v dolech, přeprava dřeva nebo přeprava zeminy.

    Řídící systém řazení převodových stupňů zohledňuje zatížení vozidla.

    OPTIDRIVER XTREM + XTENDED

    Jeden nebo dva pomalé převodové stupně zlepšují přenos výkonu v nízkých rychlostech
    a to zejména v případech extrémní těžké přepravy. Omezují opotřebení součástí a zajišťují delší životnost spojky.

  • ROBUSTNÍ KOMPONENTY

    ROBUSTNÍ KOMPONENTY

    OCHRANNÉ MŘÍŽKY SVĚTLOMETŮ

    a celých optických bloků zajišťují ochranu proti poškození při nárazu větších předmětů.

    ZADNÍ MECHANICKÉ NEBO PNEUMATICKÉ PÉROVÁNÍ

    21 t parabolické se 3 listy, 26 t parabolické
    se 3 listy, 21 t 2x2 vzduchové pružiny nebo
    26 t 2x4 vzduchové pružiny.

    PLNĚ OCELOVÝ NÁRAZNÍK

    pro použití v terénu (volitelně).

  • EFEKTIVNÍ TECHNOLOGIE

    EFEKTIVNÍ TECHNOLOGIE

    REŽIM OFF-ROAD

    Specifický režim pro zvýšení mobility vozidla
    a větší bezpečnost.

    RUČNÍ PLYN

    Umožňuje plnou kontrolu nad vozidlem
    na nerovném terénu (bez nutnosti sešlápnutí pedálu).

  • KABINY NA MÍRU

    KABINY NA MÍRU

    Široký výběr kabin, které uspokojí všechny potřeby.

     

    K dispozici jsou krátké, hluboké nebo čtyřdveřové kabiny, které se přizpůsobí všem konfiguracím.

  • POHODLÍ NA PALUBĚ

    POHODLÍ NA PALUBĚ

    OPTIMALIZOVANÝ PROSTOR

    Ergonomicky řešené místo řidiče a dostatek prostoru pro pobyt na palubě.

    ČETNÉ ÚLOŽNÉ PROSTORY

    Centrální úložný prostor a vnitřní / vnější
    úložný box.

    POHODLNÁ JÍZDA

    Zvukově izolovaná kabina, snadná údržba
    a výjimečný komfort přispívají k pohodlí řidiče.

  • DOKONALÝ PRACOVNÍ NÁSTROJ

    DOKONALÝ PRACOVNÍ NÁSTROJ

    PŘÍSTUP DO KABINY

    otevírání dveří v úhlu 85° a široké schůdky
    v řadě s protiskluzovým povrchem.

    BOČNÍ SCHŮDEK

    a madla pro bezpečný přístup k nástavbě
    a snadnou kontrolu nákladu.

  • OPTIMÁLNÍ VIDITELNOST ZA KAŽDÉHO POČASÍ

    OPTIMÁLNÍ VIDITELNOST ZA KAŽDÉHO POČASÍ

    Koncepce čelního skla a zpětných zrcátek přispívá k výraznému zvýšení viditelnosti.

     

    Světla do zatáček, automatické rozsvícení světel, majáků a automatické rozsvícení výstražných světel během nouzového brzdění.

  • NAŠE BEZPEČNOSTNÍ PRVKY

    NAŠE BEZPEČNOSTNÍ PRVKY

    ŘADA BEZPEČNOSTNÍCH PRVKŮ

    Nouzové použití parkovací brzdy, žlutá madla, zadní a boční kamery, prosklená část dveří
    na straně spolujezdce, detekce ostatních účastníků provozu pomocí ultrazvukových senzorů, zvukový výstražný systém.

    VÝKON A BEZPEČNOST

    Elektronická kontrola trajektorie, systém varování při opuštění jízdního pruhu a automatické nouzové brzdění.

    ELEKTRICKÁ PARKOVACÍ BRZDA

    Parkovací brzda se aktivuje automaticky ihned
    po zastavení motoru. Automaticky se vypne
    po nastartování vozidla. Pomocný systém rozjezdu do svahu.

GALERIE
  • Bezpečná jízda s Renault Trucks C

    Bezpečná jízda s Renault Trucks C

  • Stavební profese

    Stavební profese

  • Dokonalý pracovní nástroj

    Dokonalý pracovní nástroj

  • C Optitrack – pro více mobility

    C Optitrack – pro více mobility

  • TRIDEM – Ideální řešení pro dopravu materiálů

    TRIDEM – Ideální řešení pro dopravu materiálů

  • Podvozek s předpřípravou pro domíchávač betonu

    Podvozek s předpřípravou pro domíchávač betonu

REFERENCE
„Nezastaví vás ani nejvyšší hory.“

Christian Vinet

řidič u společnosti Transports Ferrato

Robustnost Víceúčelovost

Otestovat vozidlo Kontakt