Vítejte v Renault Trucks
FAURIE TRUCKS LIBOURNE
Renault Trucks dealers at ARVEYRES, France
Uzavřeno
Zobrazit číslo
Otevírací hodiny
| Pondělí | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Úterý | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Středa | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Čtvrtek | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Pátek | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| Sobota | - |
| Neděle | - |
General manager
Mickaël BOULMIER
m.boulmier@faurie.fr
m.boulmier@faurie.fr
Sales contact
Angel LOBATO
05 57 51 36 15
a.lobato@faurie.fr
05 57 51 36 15
a.lobato@faurie.fr
Service contact
Parts contact
Frédéric COSTE
05 57 51 36 15
f.coste@faurie.fr
05 57 51 36 15
f.coste@faurie.fr
Rental contact
Carlos FERNANDES
06 86 18 90 73
c.fernandes@faurie.fr
06 86 18 90 73
c.fernandes@faurie.fr
3.9 / 5
76 Reference
28 Říjen 2025
Vonnyck Leduigou
Děkuji moc za přivítání. Zvláštní poděkování panu Carlosovi za jeho odbornost a pochopení. Gratulujeme této garáži Renault.
4 Březen 2025
S L
Přijdu na recepci náhradních dílů, pozdravím, dotyčný pozdraví zpátky.
Dva pánové jsou nyní u recepce dílů, každý u svého počítače. Čekám a čekám, říkám si, že jsem tam jediný zákazník, tak se mě brzy zeptají, co potřebuji.
No ne, naprostá lhostejnost k mé přítomnosti až do bodu, kdy mě štve čekat tak dlouho, aniž by mi někdo něco řekl. Otočím se zády, naprosto dobře chápu, že jsem nepřišel.
Takže pro mě je to jednoduché: nikdy se nedotknou mého náklaďáku vzhledem k přivítání a zájmu kluků.
20 Srpen 2024
Olivier Dubergey
Ahoj
Nákladní automobil Renault Type C 430 26t koupený nový v říjnu 2023, můj jediný pracovní nástroj
Porucha 11. července 2024 (přerušený vývodový hřídel)
Od té doby byl vůz dodán Renaultu Libourne
Díly by měly dorazit každé 3 dny
Ale pořád nic
V žádném okamžiku se neptají, jak pracuji
Moje společnost je v ohrožení
A nic, ani jedna informace
To je pro takovou společnost nepřijatelné
Kdy bude řešení? Jak pracuji?????
Čekám rychlou reakci a především opravu kamionu, náhradu za tento neodpracovaný měsíc a převzetí leasingu!
12 Leden 2024
Coustes Amandine
Dobrý den, po využití služeb nákladního vozidla Renault jsem si několikrát říkal, jestli nejsem ve skryté kameře
Musel jsem čekat měsíce, než někdo navrhne moji opravu.
Když se mi konečně podařilo vyprostit auto, utrhl se mi nárazník a také podběhy kol.
Musel jsem přivézt své vozidlo zpět, jinak se mě odvážili obvinit z mého špatného chování tím, že mi řekli, že jsem to byl já, kdo musel srazit zvíře.
Musel jsem přivést manažera, který se mnou souhlasil tím, že potvrdil, že dělník odvedl svou práci špatně.
Říkají mi, abych mě po obdržení nových dílů kontaktoval a provedl opravu.
Bez návratu po týdnech jsem musel pokaždé následovat jinou omluvu (žádné díly od dodavatele, zaslané nesprávné díly atd.)
Musel jsem přivézt dodávku zpět a ztratit další den práce, abych provedl opravy.
Zkrátka, večer jsem své vozidlo vylovil, druhý den jsem se podíval pozorněji a viděl jsem, že je znovu utržené, nárazník se ani nevrátil do prostoru pro cestující.
Nezůstanu u toho a obrátím se na spotřebitelské sdružení i na své právní oddělení.
Za škodu a můj ušlý výdělek oproti mým ztraceným pracovním dnům.
14 Srpen 2025
patrick favereau
Jsem velmi přátelský 🙂