Vítejte v Renault Trucks
Ferronordic GmbH
Renault Trucks dealers at Bingen, Germany
Uzavřeno
Zobrazit číslo
Otevírací hodiny
| Pondělí | 07:45 / 18:00 |
| Úterý | 07:45 / 18:00 |
| Středa | 07:45 / 18:00 |
| Čtvrtek | 07:45 / 18:00 |
| Pátek | 07:45 / 18:00 |
| Sobota | 08:00 / 13:00 |
| Neděle | - |
Služby
| Pondělí | 07:45 / 18:00 |
| Úterý | 07:45 / 18:00 |
| Středa | 07:45 / 18:00 |
| Čtvrtek | 07:45 / 18:00 |
| Pátek | 07:45 / 18:00 |
| Sobota | 08:00 / 13:00 |
| Neděle | - |
Náhradní díly
| Pondělí | 07:45 / 18:00 |
| Úterý | 07:45 / 18:00 |
| Středa | 07:45 / 18:00 |
| Čtvrtek | 07:45 / 18:00 |
| Pátek | 07:45 / 18:00 |
| Sobota | 08:00 / 13:00 |
| Neděle | - |
General manager
Cedric Ultes
+49 6721400015
cedric.ultes@ferronordic.com
+49 6721400015
cedric.ultes@ferronordic.com
4.2 / 5
126 Reference
27 Listopad 2017
xvasina
Ochota a rychlost
2 Prosinec 2017
Miroslav Vasina
Ochota,rychlost
26 Červenec 2025
Dennis Gentner
Chladně opuštěný autorizovaným servisem Iveco – a rodinou se třemi malými dětmi.
Cestovali jsme v našem obytném voze Iveco Daily, když se náhle rozsvítila červená kontrolka oleje a motor přešel do nouzového režimu. Děsivá situace – zvláště při cestování se třemi malými dětmi. V naději na rychlou pomoc jsme kontaktovali autorizovaný servis Iveco poblíž našeho současného sídla. To, co jsme tam zažili, bylo prostě nezodpovědné.
I přes opakované vysvětlování naší situace – vozidlo v nouzovém režimu, rodina se třemi malými dětmi, jak pokračovat dál – jsme byli chladně odvráceni. Žádný pokus vyjít nám vstříc, žádná nabídka rychlé diagnózy, dokonce ani slovo soucitu. Místo toho nám bylo řečeno, že „bohužel nemají kapacitu“ a že si budeme muset domluvit pravidelnou schůzku – alespoň za několik dní.
Tato lhostejnost vůči rodině v akutní nouzové situaci byla šokující. Doslova jsme stáli před dílnou s vozidlem, které již nebylo bezpečné pro řízení, a byli jsme jednoduše ignorováni. Žádná pomoc, žádná alternativa, žádný náznak jiných možností. Zůstali jsme viset – a způsobem, který postrádal jakýkoli smysl pro lidskost.
Zvláště hořké je, že se jedná o autorizovaný servis Iveco. Od značkové dílny se očekává nejen odborná způsobilost, ale také minimální míra odpovědnosti vůči zákazníkům – zvláště pokud jde o děti. Místo toho s námi bylo zacházeno, jako by naše situace byla zcela irelevantní.
Tato zkušenost silně otřásla naší důvěrou ve značku Iveco. Když dílny působící pod jménem renomovaného výrobce nejsou ochotny pomoci ani ve zjevné nouzi, vyvstává otázka, zda tam už vůbec nehraje roli zákaznický servis.
Nakonec jsme si museli pomoci sami – pod obrovským stresem a nejistotou. Tato recenze slouží jako jasné varování: Každý, kdo řídí vozidlo Iveco a potřebuje pomoc, by se neměl spoléhat na to, že v kritických situacích jsou tu pro něj autorizované servisy. Bohužel naše zkušenost ukazuje opak.
13 Únor 2025
Thomas Emmenthal
Dostal jsem velmi přátelské přivítání a služba je velmi dobrá. Opravy na mém Ivecu byly také zvládnuty velmi dobře. Na tomto workshopu se cítím velmi dobře a mohu jej bez váhání doporučit.
7 Únor 2025
Erik Sabo
nochota, arogance, přišel jsem z nefunkčním webastem na cestě do anglie a vůbec mi nechtěli pomoct. díky