Vítejte v Renault Trucks
NOYENS TRUCKS NV
Renault Trucks dealers at OLEN, Belgium
Uzavřeno
Zobrazit číslo
Otevírací hodiny
| Pondělí | 07:30 - 12:00 / 12:30 - 18:00 |
| Úterý | 07:30 - 12:00 / 12:30 - 18:00 |
| Středa | 07:30 - 12:00 / 12:30 - 18:00 |
| Čtvrtek | 07:30 - 12:00 / 12:30 - 18:00 |
| Pátek | 07:30 - 12:00 / 12:30 - 18:00 |
| Sobota | 07:30 / 12:00 |
| Neděle | - |
General manager
danny@noyenstrucks.be
Sales contact
Danny Noyens
+32 (0)14 85 95 55
+32 (0)496 28 99 88
danny@noyenstrucks.be
+32 (0)14 85 95 55
+32 (0)496 28 99 88
danny@noyenstrucks.be
Service contact
Dick De Groof
+32 (0)14 85 95 55
dick@noyenstrucks.be
+32 (0)14 85 95 55
dick@noyenstrucks.be
Parts contact
Luc Pauwels
+32 (0)14 85 95 55
luc@noyenstrucks.be
+32 (0)14 85 95 55
luc@noyenstrucks.be
4.2 / 5
99 Reference
21 Kvě 2025
Sherzodbek Khudoyarov
Vynikající služby, příjemný personál, nabízená káva, je zde Wi-Fi
10 Duben 2025
Сергей Иванов
Tachograf jsem měnil v tahači v dubnu 2025. Dorazil s kontejnerem na podvozku. Bylo tam dost místa na stání. Postavil jsem se volně sám, bez pokynů. Odpojil vozík. Zapsal jsem si ujeté kilometry, název firmy a číslo traktoru. Vzal jsem si osvědčení o registraci. Šel jsem do kanceláře, kde byli příjemní a veselí zaměstnanci - žena a muž. Muž vzal registrační doklad, zkontroloval informace, požádal o klíče a požádal, aby počkal. V kanceláři je kantýna s kávou, nádobím, vodou a odpadkovým košem.
Spousta židlí a stolů. K dispozici je rychlé Wi-Fi. K dispozici je toaleta. Neviděl jsem duši.
Vše udělali celkem rychle, udělal jsem výtisk, kam chlapi automechanici dali servisní razítka.
Pracovníci úřadu mi na mou žádost dokonce vytiskli celní doklady, za což jim patří zvláštní a zvláštní poděkování!!!
Úroveň služeb a jeho týmu je velmi vysoká!!!!! Kdyby všechny služby byly tak kompetentní a pohostinné!
Hodně štěstí všem a těžké cesty ;)
3 Červen 2024
Lise Geerinckx
Navštívil jsem s mým koňským povozem, protože už správně nenastartoval a ukázal všechny druhy světel. Nejdřív jsem na tom pracoval a prý to vyřešil, ale když jsem odtamtud chtěl odejít, dostal jsem stejná světla. Pracovali na tom v té době znovu, museli dvakrát platit za pracovní hodiny, zatímco nakonec upravili něco, co jejich analytický počítač již poprvé naznačil. Jel domů, o tři dny později, když jsem se pokusil restartovat kamion, neudělalo to absolutně nic, žádná odezva na klíč, žádná světla, žádný zvuk, absolutně nic. Zavolal jsem se zprávou, že mi opravdu nepřipadá vtipné, že jsem zaplatil více než 300 EUR, jen abych skončil s větším problémem, než se kterým jsem přišel. Telefonicky dostávám pouze "ano, bude potřeba vyměnit baterii", absolutně žádná odpověď na otázku, že jsem vlastně minule zaplatil spoustu pracovních hodin za nic. Už mě tu neuvidí, protože služba opravdu není v pořádku.
17 Duben 2025
k1000000 k1000000
V náklaďáku spustili kabinu a rozbili přední sklo, řekli, že z postele spadl předmět, ale tento předmět byl pevně zajištěn, navíc jsem 2x žádal, abych zůstal v garáži a zkontroloval, aby se předešlo takovým případům, nakonec, když jsem čekal v kanceláři, zavolali mi a bylo to překvapení!!!
6 Listopad 2020
Stephanie Van Coillie
Tři špatné zkušenosti v řadě.
1) Ropa se prodává za dvojnásobnou cenu.
2) Obdržel jsem fakturu, i když byla v záruce. Než jsme dostali odpověď, museli jsme třikrát zavolat a po obdržení upomínky jsme nakonec dostali dobropis.
3) Nechal jsem vyměnit pneumatiku prostřednictvím 24/7 servisu Renault. Trvalo to 15 minut a žádné materiály, což vedlo k účtu 850,00 EUR. Odpověď: "Měl jsi nás nejdřív zavolat." Když se ukázalo, že ano, bylo mi řečeno: "Smůla."
Škoda, že tohle byla reakce garáže.