Vítejte v Renault Trucks
Popp Fahrzeugbau GmbH Zweigniederlassung
Renault Trucks dealers at Grammetal OT Nohra, Germany
Uzavřeno
Zobrazit číslo
Otevírací hodiny
| Pondělí | 07:00 / 19:30 |
| Úterý | 07:00 / 19:30 |
| Středa | 07:00 / 19:30 |
| Čtvrtek | 07:00 / 19:30 |
| Pátek | 07:00 / 19:30 |
| Sobota | - |
| Neděle | - |
Prodejní stránky
| Pondělí | 07:00 / 19:30 |
| Úterý | 07:00 / 19:30 |
| Středa | 07:00 / 19:30 |
| Čtvrtek | 07:00 / 19:30 |
| Pátek | 07:00 / 19:30 |
| Sobota | - |
| Neděle | - |
Služby
| Pondělí | 07:00 / 19:30 |
| Úterý | 07:00 / 19:30 |
| Středa | 07:00 / 19:30 |
| Čtvrtek | 07:00 / 19:30 |
| Pátek | 07:00 / 19:30 |
| Sobota | 07:00 / 15:30 |
| Neděle | - |
Náhradní díly
| Pondělí | 07:00 / 19:30 |
| Úterý | 07:00 / 19:30 |
| Středa | 07:00 / 19:30 |
| Čtvrtek | 07:00 / 19:30 |
| Pátek | 07:00 / 19:30 |
| Sobota | 07:00 / 15:30 |
| Neděle | - |
General manager
M. Niedobetzki
+49(0)3643828813
m.niedobetzki@popp-fahrzeugbau.de
+49(0)3643828813
m.niedobetzki@popp-fahrzeugbau.de
4.6 / 5
242 Reference
15 Kvě 2025
Elke Franke
Svůj "nový" ojetý vůz jsem si dnes vyzvedl na pobočce Nohra. Od prvotního kontaktu až po předání klíčů se nám dostalo mimořádně profesionálního a spolehlivého servisu. Atmosféra byla navíc naprosto důvěryhodná, přátelská a vstřícná jak ze strany prodejce, tak celého týmu. Takhle má být koupě auta... Díky moc!
8 Srpen 2025
Carlhains Lynth
Zaměstnanci pod vedením jednají profesionálně a se zaměřením na zákazníka. Vedení společnosti na druhé straně opakovaně projevuje chování, které se z obchodního hlediska jeví jako sporné: Závady nejsou transparentně sdělovány, závazky nejsou dodržovány a části účetnictví se jeví jako nesrozumitelné.
Společnost Volvo Germany v tomto ohledu nepůsobí jako náprava, ale problém spíše zhoršuje pasivním chováním ohledně stížností a nedostatečnou ochotou spolupracovat.
Pozoruhodné: Volvo Germany je registrováno pod DIČ DE113593224 a má licenci jako pojišťovací makléř v souladu s § 34d (1) německého zákona o regulaci obchodu (GewO).
S níže popsanými zkušenostmi rád souhlasím – to je můj pocit již delší dobu – ale bohužel jsem podcenil aroganci Volva a generálního ředitele v případě reklamace. Mohu doložit 2,5 roku prodlení a odmítání odstranění závad. Moje recenze se týká výhradně objednávek, dodání a služeb souvisejících s XC60 (také popsaných stejným způsobem jiným recenzentem níže), jakož i vzorců chování, které jsem osobně zažil.
Podle mého názoru: nedoporučuje se. Výhoda důvěry byla vyčerpána.
PS: Mám také XC90 – KBA (Německý Spolkový úřad pro motorovou dopravu) ho posílá do dílny kvůli vadnému softwaru – vzpomeňte si na „naftový skandál“. Popp však odmítá uhradit náklady vynaložené na odstranění závady podle zákona o odpovědnosti za výrobek. (k dispozici je korespondence)
29 Říjen 2025
Franz Helmes
Požádal jsem o krátkou servisní schůzku za účelem výměny stěračů čelního skla prostřednictvím webových stránek prodejce. Bohužel jsem do dvou dnů nedostal žádnou odpověď, moje hovory zůstaly bez odezvy a neobdržel jsem žádné zpětné volání. Jsem naštvaný a zklamaný.
24 Červenec 2025
Luca Reato
Potřeboval jsem během krátké doby vyměnit manžetu kloubu CV, ze které unikal tuk, a dostal jsem velmi dobrý servis. Recepční mluví anglicky, což je pro mě velké plus, protože jsem se právě přestěhovala do Německa a německy moc neumím. Cena byla ok.
21 Červen 2025
Katharina
Opravdu skvělá služba! Zaměstnanci rozhodně dodržují svých 7 zákaznických slibů a pracují se zaměřením na hledání řešení a v nejlepším zájmu zákazníka. Vřele je doporučujeme! Děkuji za rychlou pomoc :)